Met het nieuwe bestelportal kunnen audiciens nu zelf hun bestellingen eenvoudig en foutloos invoeren. De dynamische vragenlijst, die is gebouwd met Merkato Essentials, helpt hen hierbij om geen foute keuzes te maken. De gegevens worden automatisch gekoppeld aan het interne AFAS-systeem, waardoor handmatige invoer overbodig is geworden.
“Onze audiciens beoordelen het nieuwe bestelportal met een 8+,” vertelt Mark.
De nieuwe bestelportal heeft NOIZEZZ aanzienlijke verbeteringen opgeleverd:
NOIZEZZ kijkt optimistisch naar de toekomst en wil de portal uitbreiden met nieuwe functies, zoals gebruik door eigen salesmedewerkers. Daarnaast onderzoekt het bedrijf of de portal ook als communicatiemiddel voor klanten kan worden ingezet.
“Met CPQing Solutions hebben we niet alleen ons bestelproces verbeterd, maar ook het vertrouwen van onze klanten versterkt,” vertelt Mark. “Het is geweldig om te zien hoe technologie ons helpt om onze klanten nog beter te bedienen en tegelijkertijd efficiënter te werken.”
Wij demonstreren dit graag!